Rate this post

Vlny

Povrch převážně cesty délka 50 km, převýšení 1002 m.

Vlny.

Ahoj běžci a běžkyně!

V následujícím textu vám krátce popíšu dlouhou trasu, abyste věděli, jaké nástrahy na vás čekají a abychom minimalizovali vaše bloudění. Ze startu se vyrazíte směrem na Staré Město; v Sušicích ale odbočíte doprava na lesní cestu, která kopíruje Hradisko. Po této cestě se dostanete až do Bílé Studně, kde začíná dlouhý úsek asfaltového běhu. Postupně proběhneme Starým Městem a následně Petrušovem. Na konci Petrušova odbočíte doprava a ocitnete se opět ve stínu stromů.

Asi po kilometru běhu vás čeká zajímavá překážka – cesta vede přímo potokem. Takže má ráda zní „Vezměte s sebou člun“… Ne, nebojte se, nemusíte, tento úsek se dá dobře oběhnout. Dále cesta pokračuje stále příjemným terénem ve stínu a po velmi kvalitních silničkách. Tato asi 10 km etapa je plná zatáček, stoupání a klesání, přičemž se odkrývají krásné výhledy do údolí.

Neptej se na vlny, když po nich kráčíš
dozvíš se snadno, že voda většinou sahá až na dno,
kde jak bahno spočinou jakkoli milé minulé chvíle.
Dozvíš se snadno, že vše je dávno a není víc než nic.
Neptej se na vlny, když po nich tančíš
dozvíš se snadno, že vše je dávno a není víc než nic.
Dozvíš se snadno, že voda většinou sahá až na dno .

Text písně Vlny skupiny Dunaj.

Buďte však opatrní, když budete pokračovat po této krásné silničce , skončíte v Zábřehu. U památníku Prosba lesa nastává zlom a prudké stoupání odbočkou vlevo po lesní pěšině. Tuto pasáž cesty je docela těžké překonat bez navigace. Dá se zde snadno bloudit a nachodit spousta zbytečných kilometrů. Ale nezoufejte! Jakmile budete téměř na vrcholu „kopečku“ (asi 100 m převýšení) , cesta se začne pomalu rozšiřovat a zkvalitňovat. Už to nebude žádná pěšinka, ale hezká cesta, a po mírném klesání se dostanete do obce Hynčina. Odtud pokračuje krátký silniční úsek a po odbočce vlevo se dostanete na hezkou lesní cestu, která vás zavede až k hranici obce Bušínov.

Poté po asfaltové silnici prudce seběhnete dolů k hotelu a občerstvení. Zde se nachází kiosek, kde si můžete doplnit vodu, koupit něco k pití nebo k jídlu.Po důkladném občerstvení vyrazíte směrem ke kempu, kolem vodní nádrže a budete stoupat po silničce na Jahodnici. Zde začínáte odbočkou doprava a po chvíli si dejte pozor na odbočku vlevo. Od tohoto momentu už by už hledání cesty neměl být problém a budete pokračovat až ke Kubíčkovu lomu přes příjemný lesní terén.

Pozor, nebudete pokračovat po krásné široké cestě, ale odbočíte vpravo do prudkého stoupání a lesní pěšiny. Asi po 1 kilometru se dostanete na lesní cestu, která vede po hřebenu. Když budete mít v nohách skoro 40 kilometrů a příjemné klesání vám přijde vhod, odbočíte z cesty doprava a poměrně prudkým klesáním doběhnete do obce Borušov.Odtud vede poměrně hezká cesta kolem asfaltovny mezi poli a po staré Mohelnické silnici až k závodu Rehau. Na tomto místě už budete mít v nohách 50 kilometrů a 1000 metrů převýšení.

Vážení odvážní běžci,

musím vám vzdát hold za vaši statečnost a odhodlání při překonávání této náročné trasy. Absolvovat ji je skutečným důkazem vaší vytrvalosti a síly. Nezalekli jste se vzdálenosti a nástrah, které na vás čekaly, a vystoupali jste na vrchol této výzvy. Vaše odvaha a odhodlání jsou opravdu obdivuhodné. Každý kilometr, který jste zdolali, ukazuje vašeho úžasného bojovného ducha a překonávání vlastních hranic. Není pochyb, že jste skuteční vášniví běžci, kteří neustále hledají nové výzvy a nebojí se jít za svými cíli. Vaše odvaha a odhodlání jsou opravdu obdivuhodné. Každý kilometr, který jste zdolali, ukazuje vašeho úžasného bojovného ducha a překonávání vlastních hranic. Není pochyb, že jste skuteční vášniví běžci, kteří neustále hledají nové výzvy a nebojí se jít za svými cíli. Vaše odvaha a odhodlání jsou opravdu obdivuhodné. Každý kilometr, který jste zdolali, ukazuje vašeho úžasného bojovného ducha a překonávání vlastních hranic. Není pochyb, že jste skuteční vášniví běžci, kteří neustále hledají nové výzvy a nebojí se jít za svými cíli. Miša